EN-tickets

Veel gestelde vragen

Hoe werkt een e-ticket?
Per ticket ontvang u één pagina (A4-formaat) in een pdf-document. Hierop staat een streepjescode. Deze unieke code wordt bij de entree gecontroleerd met een scanner. Per kaart (per streepjescode dus) kan één persoon naar binnen. Daarna wordt deze code geblokkeerd.

Wanneer ontvang ik mijn tickets? 
Nadat u betaald hebt, ontvangt u de e-tickets binnen een dag via het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij uw bestelling.       

Ik heb de kaarten niet ontvangen. Hoe kan dat?
Dit kan drie oorzaken hebben:

Is het mogelijk om zonder internet kaarten te kopen?
EN-tickets biedt voor sommige evenementen de mogelijkheid om kaarten te verkopen bij diverse aangesloten fysieke verkooppunten. Indien de organisator van het betreffende evenement akkoord gaat, dan worden de tickets aangeboden bij de onderstaande verkooppunten:
 - Jumbo Phicoop in Sevenum
 - bij Primera in Sevenum
 - de VVV / Huis van de Streek in Horst

Ik moet € 0,65 transactiekosten voor de bestelling betalen. Klopt dit?
Ja, dit klopt. Om de kosten voor u zo laag mogelijk te houden, hebben we besloten om niet de servicekosten te verhogen, maar de transactiekosten enkel per bestelling door te berekenen bij online bestellingen. 
Indien u bij een fysiek verkooppunt kaarten koopt, dan betaalt geen transactiekosten per bestelling, maar zijn de servicekosten iets hoger dan bij online bestellingen.

Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan contact op via info@en-tickets.nl. Vermeld altijd uw bestelnummer!

E-ticketsysteem door Forwart